09:04 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

برق امید

چگونه قبض برق را رایگان کنیم؟
نماد برتر- طرح برق امید با هدف فرهنگسازی و مدیریت مصرف از یک ماه و نیم دیگر اجرایی می شود و ۳۰ میلیون نفر از مشترکان کم مصرف پرداخت هزینه برق معاف خواهند شد، حتی مشترکان پر مصرف نیز با انجام راهکارهایی می توانند از این مزیت بهره مند شوند.
خبر جدید از طرح برق مجانی
نماد برتر- سخنگوی صنعت برق گفت: برای تدوین دستورالعمل های اجرایی طرح برق امید که وعده داده شده بود تا اواخر مهر ماه تدوین شود روز گذشته در کمیسیون انرژی مجلس موضوعاتی مورد ارزیابی قرار گرفت.
خبر خوش برای استخراج کنندگان رمزارز
نماد برتر- مدیرعامل توانیر گفت: طرح برق امید فرصت خوبی را برای توسعه صرفه جویی در کشور ایجاد خواهد کرد و حتی می تواند باعث رونق صنایع و بکارگیری برق صرفه جویی شده حاصل از این طرح در استخراج رمز ارز شود.
امیدواریم "برق امید" از اوایل آبان اجرایی شود
نماد برتر- معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی ابراز امیدواری کرد طرح "برق امید" از اوایل آبان ماه در کشور اجرایی شود.
منافع اجرای طرح برق مجانی برای کشور چیست؟
نماد برتر- سخنگوی صنعت برق درباره طرح برق امید گفت: این طرح فرصت مناسبی برای همه مشترکان ایجاد می‌کند تا با کاهش مصرف، از تخفیف صد درصدی بهای برق برخوردار شوند.
برق مجانی در انتظار چه کسانی است؟
نماد برتر- طرح برق امید با هدف مدیریت مصرف و فرهنگسازی از دوماه دیگر رسما وارد مرحله اجرا خواهد شد که با اجرای آن کم مصرف ها دیگر از پرداخت قبض برق معاف می شوند حتی برای پر مصرف ها نیز این امکان وجود دارد که با کاهش مصرف از پرداخت قبض رهایی یابند.
جزئیات ارایه برق رایگان به مشترکان تشریح شد
نماد برتر- وزیر نیرو گفت: سازوکاری برای ارائه برق رایگان به مشترکان کم مصرف، تشویق مشترکان خوش مصرف و سوق دادن مشترکان پر مصرف به کم مصرف درنظر گرفته شده است.
صفحه قبل | صفحه بعد